Welkom als Donateur

Met de realisatie van de kleinschalige concertzaal BIJ ANDREAS is een prachtig podium gecreëerd voor de ondersteuning van jonge musici, met name pianotalenten, op weg naar hun carrière. Er zijn twee vleugels beschikbaar, een Steinway B en een Bösendorfer. Ook is er een Debain harmonium uit 1859.

Het gebouw met alle faciliteiten is zeer geschikt voor het organiseren van concerten, masterclasses en tentoonstellingen.

Door een schenking uit de erfenis van haar naamgever is de Robert F.W. Bruinsma Stichting in staat gesteld om zowel de aanvangsinvesteringen te financieren alsmede de activiteiten in de eerste jaren. Op termijn zal de stichting echter voor financiering van haar evenementen middels fondsenwerving ook inkomsten van derden moeten verkrijgen. Daarvoor zullen zowel bijdragen van bezoekers alsook van sponsoren en donateurs noodzakelijk zijn.

Het Naarden International Piano Festival
In mei 2019 wordt voor de eerste keer het Naarden International Piano Festival georganiseerd. Een festival dat zich richt op het samenbrengen van talentvolle pianostudenten van de masteropleiding conservatoria met meesterpianisten. Wij hopen dit festival elk jaar te kunnen continueren om zo jonge studenten een steun in de rug te geven op weg naar hun carrière. Daarvoor vragen wij uw steun. Op de ANBI pagina kunt u lezen in hoeverre uw steun aftrekbaar is van uw belastingaangifte.

Support the ‘Naarden International Piano Festival’.

You could support us by choosing one of the following elements:

• Contribution to  the gage of the master pianists à 1000 euro.
  • Contribution for the travel expenses of  a master pianist à 500 euro.
  • Contribution for the rent of a fortepiano à 500 euro.
  • Contribution to the costs of piano technician à 500 euro.
  • Contribution to the travel expenses of the student  à 200 euro.
  • Contribution for accommodation of the master pianist à 200 euro.

Interesse om Donateur of Sponsor te worden?

U kunt direct doneren door op deze pagina uw gegevens in te vullen. U kunt ook contact opnemen met ons bestuur via office@bijandreas.nl. Wij zullen u dan antwoorden om de mogelijkheden voor de toekomst te bespreken.

Graag tot ziens op één van onze evenementen.

Hankie Bruinsma Verbrugh  (Voorzitter)

Jan Haverkort (Penningmeester)

Gerrit Witzel (Bestuurslid)