25 oktober 2015

Daria van den Bercken in het Arsenaal

Op zondag 25 oktober 2015 heeft Daria van den Bercken een benefiet concert gegeven in de theaterzaal van het Arsenaal te Naarden met ondersteuning van onze stichting.

Daria is een bevlogen pianiste die haar publiek graag meeneemt in haar belevingswereld van de muziek die zij op dat moment uitvoert. De afgelopen tijd heeft zij zich gewijd aan het werk van Mozart. Begin 2015 is er een CD van haar uitgekomen, ‘Keys to Mozart’.

Daria’s ambitie is om mensen op een andere manier naar muziek te laten luisteren. Om dit doel te bereiken heeft zij een korte film gemaakt die het project ‘Keys to Mozart’ ondersteunt. Deze film is dan ook op het concert in het Arsenaal vertoond.

Onze stichting vond deze aktiviteiten interessant genoeg om Daria hierbij te steunen.

Het concert werd goed bezocht door meer dan 90 gasten.